1.პროექტის სახელი: რატომაა სხვადასხვა საგანი სხვადასხვა ფერის?!
პროექტის მიზანი:პროექტის მიზანია მოძიებული ინფორმაციის და ექსპერიმენტის საფუძველზე თეთრი სინათლის სირთულის შესწავლა
2.პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები გამოიკვლევენ თეთრი სინათლის დაშლით მიღებულ შვიდ ფერს
3.პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები იკვლევენ ყველაფერს , რაც ეხება სინათლეს ,მის ფერებს .ფერებიდან იკვლევენ ცალკეული ფერების სასარგებლო და მავნე თვისებებს. იკვლევენ და ერთმანეთს უზიარებენ ბუნებრივ და ხელოვნურ პირობებში ფერების არსებობას. თეთრი სინათლის დაშლით მიღებული შვიდი ფერიდან მეცნიერებაში როგორი ადგილი უკავიათ წითელ და ლურჯ ფერს.მუშაობის შედეგად მოსწავლეებს უვითარდებათ კვლევის და ურთიერთთანამშრომლობის უნარი.
4 მონაწილეთა ასაკი/კლასი: 15-17
5. ვადები ხანგრძლივობა: 25.11 2016 წ.-25.05.17წელი
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: ცდის შედეგები, ფოტომასალა, პლაკატები,ინფორმაციის განთავსება ინტერნეტში(ბლოგების შექმნა)
პროექტის მიზანი:პროექტის მიზანია მოძიებული ინფორმაციის და ექსპერიმენტის საფუძველზე თეთრი სინათლის სირთულის შესწავლა
2.პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები გამოიკვლევენ თეთრი სინათლის დაშლით მიღებულ შვიდ ფერს
3.პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები იკვლევენ ყველაფერს , რაც ეხება სინათლეს ,მის ფერებს .ფერებიდან იკვლევენ ცალკეული ფერების სასარგებლო და მავნე თვისებებს. იკვლევენ და ერთმანეთს უზიარებენ ბუნებრივ და ხელოვნურ პირობებში ფერების არსებობას. თეთრი სინათლის დაშლით მიღებული შვიდი ფერიდან მეცნიერებაში როგორი ადგილი უკავიათ წითელ და ლურჯ ფერს.მუშაობის შედეგად მოსწავლეებს უვითარდებათ კვლევის და ურთიერთთანამშრომლობის უნარი.
4 მონაწილეთა ასაკი/კლასი: 15-17
5. ვადები ხანგრძლივობა: 25.11 2016 წ.-25.05.17წელი
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: ცდის შედეგები, ფოტომასალა, პლაკატები,ინფორმაციის განთავსება ინტერნეტში(ბლოგების შექმნა)
მოსწავლეები გონებრივი იერიშის მეთოდით ასახელებენ მათთვის საინტერესო
მაგალითებს ყოფაცხოვრებიდან რომლებიც განასხვავებს საგნებს ოპტიკური თვალსაზრისით.
შეიხსენებენ სინათლის არეკვლის, გარდატეხის და შთანთქმის კანონებს. აკვირდებიან სპექტროსკოპში
თეტრი სინათლის დაშლის შედეგად მიღებულ სპექტრს.
7.მოსალოდნელი შედეგები:გამდიდრდება ქართული ინტერნეტ რესურსი, ვებ- ბლოგები ,პრეზენტაციები ,პლაკატები, ალბომები.
8. სარგებელი სხვებისთვის: გამდიდრდება ქართული ინტერნეტ რესურსი, სკოლა თვალსაჩინოებებით.
9 სამუშაო ენა: ქართული
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი: მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას ფიზიკაში, ქიმიაში და ბიოლოგიაში.
11. მონაწილე სხვა სკოლიდან
12. პროექტის ხელმძღვანელი; ა. მაღრაძე
14. პროექტის ფორუმი:
15. პროექტის ვებ-გვერდი: www..blogspot.com
7.მოსალოდნელი შედეგები:გამდიდრდება ქართული ინტერნეტ რესურსი, ვებ- ბლოგები ,პრეზენტაციები ,პლაკატები, ალბომები.
8. სარგებელი სხვებისთვის: გამდიდრდება ქართული ინტერნეტ რესურსი, სკოლა თვალსაჩინოებებით.
9 სამუშაო ენა: ქართული
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი: მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას ფიზიკაში, ქიმიაში და ბიოლოგიაში.
11. მონაწილე სხვა სკოლიდან
12. პროექტის ხელმძღვანელი; ა. მაღრაძე
14. პროექტის ფორუმი:
15. პროექტის ვებ-გვერდი: www..blogspot.com
No comments:
Post a Comment