გაკვეთილის გეგმა

მასწავლებელი: ასმათ მაღრაძე
საგანი:ფიზიკა
კლასი: მე-9
თემა: გამოსახულების აგება ლინზაში
დრო: ......45... წუთი.
მოსწავლეთა პროფილი: კლასში 21 მოსწავლეა. განსაკუთრებულ მიდგომას არ საჭიროებს არცერთი მოსწავლე. შინაგანად მოტივირებული კლასია.თავიანთ მოსსაზრებებს აფიქსირებენ ღიად, მოსწონთ დისკუსიები, უყვართ პრობლემურ საკითხებზე მსჯელობა, ჯგუფური მუშაობა და მუშაობა წყვილებში.
გაკვეთილის მიზანი: გაკვეთილის მიზანია ექსპერიმენტის ჩატარების საფუძველზე ლინზის მეშვეობით გამოსახულების მიღება. აღრიცხვის, კლასიფიკაციის, კომუნიკაციის, პრაქტიკული უნარ-ჩვევების, გაგების და ცოდნის შეფასების უნარების განვითარება.
ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი:
ფიზ.IX.8 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ოპტიკის ძირითადი პრინციპების ანალიზი. განიხილავს სხივთა სვლას სხვადასხვა ოპტიკურ სისტემაში. იყენებს შესაბამის ფორმულებს და აღწერს გამოსახულების მიღებას
საჭირო წინარე ცოდნა და უნარ-ჩვევები:
მოსწავლეები განასხვავებენ სხადასხვა სახის ლინზას და მათ დანიშნულებას. დავალების შესრულებისათვის მათ განვითარებული აქვთ კითხვებზე პასუხის გაცემის, ინფორმაციის დამუშავების და ორგანიზების უნარ-ჩვევები, იციან ელექტრონულ რესურსებთან მუშაობა და შეუძლიათ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
შეფასება და თვითშეფასება: მასწავლებელი იყენებს განმავითარებელ და განმსაზღვრელ შეფასებებს. ასევე მოსწავლეები ახდენენ თვითშეფასებას და თანაშეფასებას. ამისთვის გაკვეთილის გეგმას თან ახლავს და მოსწავლეთათვის ცნობილია შეფასების რუბრიკები. ასევე მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკა.

სასწავლო მასალა და რესურსები:
(ტექსტი, თვალსაჩინოება, მულტიმედია, ინტერნეტ-რესურსი და სხვ.):
სახელმძღვანელო, რვეული, ცარცი, დაფა, კომპიუტერი, პროექტორი, თვალსაჩინოებები. ლინზების ნაკრები. ლაბორატორიული ხელსაწყოები ექსპერიმენტისათვის: სანტელი, ეკრანი ასანთი,ლინზა, ფურცელი;  მასწავლებლის მიერ შექმნილი რესურსები; ვებ-გვერდი: www.phet.colorado.net



შაბლონიშაბლონი

No comments:

Post a Comment